life....

Jag tror att livet är perfekt fram tills man upptäker motsatsen eller något som är ännu bättre. Men den enda som kan få livet till "perfekt" är tyvärr bara en själv, man väljer ju vilka människor man vill umgås med, vilket jobb man vill ha etc. Och vist ibland måste man välja något man inte alls gillar men grunden till det är oftast det man valde att göra innan.

Kruxet är bara att man aldrig vet när livet är som bäst förens det är för sent, och så är det ju tyvärr med allt.

En tanke som slog mig.....

//lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herre Gud vad du är insiktsfull...jag är imponerad av de tankar som du har.

Hoppas allt löser sig för dig min lilla ängel..

Älskar oerhört.. puss Mamma

2009-01-29 @ 12:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0