Ledig, tråkigt!

Japp sitter hemma helt själv... Målat naglarna och ser på sex and the city, de va kul. Va gör jag nu då????
Har hunnit med en hel del ändå, träffat mamma och pontus.
Sedan åkte jag hem och städade och bakade smulpaj efter det kom simon på besök.

Nu har simon gått............

Jag har alltid trott att hemma fru hade varit nått för mig men skall de vara så här tråkigt så skiter jag i det.
När man läser vad jag skrivit så låter jag som en riktig tjej, tjej... Men det kanske jag är eller??

//
Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig mitt hjärta....Puss mamma

2009-01-22 @ 09:37:07
Postat av: Emilia

du är en förbannat go tjej i alla fall :)

2009-01-23 @ 13:53:10
URL: http://ours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0