Lås in mig!

Igår tog jag fylla och fyllesms till en helt ny nivå och även baksmällan idag.... Inget jag vill göra om!
Började kvällen med tjejmiddag i kba hos min kollega Lina, det va jättetrevligt och god mat blev det. Så länge jag var i kba så höll jag mig på spåret det var när jag kom till gbg som allt spårade ur!

Möte upp sunshine och fia på två kanten och fick väl i mig nårga öl så att man skulle vara sådär lagom innan man skulle möta upp chrisse och dom på valand.
På två kanten var det väl okej, blev bara lite konstiga diskutioner om otrohet och kuk-sugar munnar och en och annan lögn från den ljugande medelålderskillen från uddevalla.

Väl inne på valand så fortsatte kvällen och den blev bara värre och värre men värst var det när vi skulle gå hem! Jag skickade fylle sms till chrisse som inte var okej, det var nått om att:
 jasså du går hem med den tjejen hon är het men inte lika het som mig, etc... (tur att självförtroendet var på topp iaf).
Sitter på bänken utanför valand, varför vet jag inte men det slutade med att jag och flickorna delade taxi med en kille som jag mötte på bänken han hoppade ur taxin där han bodde och betalde, sedan drog vi vidare hem.
Jag trodde att killen var snygg men det fick jag höra idag att han inte var, tur att jag var städad och fortsatte taxin istället för att hoppa av med honom.

Imorse när sunshines päron kom hit mådde jag så dåligt att jag inte viste vart jag skulle ta vägen så jag sätter mig vid msn och tror att jag snackar med dennis vilket det sedan visar sig att det var en annan dennis och då har jag skrivit bland annat fuck you till honom och berättat om joanna och en massa skit....
Sedan skruvar jag upp en tavla utan att veta varför och sedan ner till affären där jag plockade i allt som verkade bra, kalaset slutade på 500 spänn! LÅS IN MIG! Ser ut som stryk i dag med...
Nä nu skall jag spela bingo lotto och få ordning på mig ekonomi!

LOVE
lindy


Kommentarer
Postat av: jp

oj lindy. det låter som en kväll utan dess like. hoppas allting ordnat sig!:)

2009-01-11 @ 18:23:45
URL: http://jagvagrarljuga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är fantastisk må jag säga.. det är du som skall lyckas med allt detta. Du kanske skall ta det lite lugnáre ibland.

Men jag älskar dig det vet du, Puss mamma

2009-01-12 @ 09:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0