Jag är duktig!

Fixar dag!
Jag var uppe kl 07.00 i morse och då skall jag tilläga att detta är min lediga dag!
Jag väcker sunshine som sover bredvid mig och jag nästan stuttsar upp ur sängen och skall sätta på kaffet, då hör jag en liten röst från sovrummet som frågar om vi skall äta frulle på eccpresso house och det vet väl alla att jag aldrig bangar?!??!
Så sagt och gjort en halv timme senare sitter jag och anna på kafe och äter. Sedan åkte jag med henne till jobbet för att sola och drömma mig bort till varmare bräddgrader!

Nu sitter jag på mammas jobb och har fixat!
*Hemförsäkring med 40% rabbatt!
*A-kassa.
*Höjt skatten.
*Fixat EL.

Nu kommer frugan i sthlm säga, Linns det där är inte duktigt, det är nått alla gör och måste göra!
Men hon vet lika väl som jag vet att det är inte lätt för mig att få tummen ur, så innan du komenterar detta frugan så säger jag - JAG ÄR VISST DUKTIG!

Nä nu skall jag kanke äta lunch? Eller skall jag åka hem och städa? Eller skall jag åka och träffa en kompis?
Kanske blir det allt i en smäll......


LOVE/
Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0