Från kings head till avalon.

Allt kan hända. Man gör bara det man känner för och då blir det en härlig blandning.
I fredags så åkte vi till patto efter annas jobb för att ha svin kul på hans fest, jag kände mig dock lite obekväm då visa tjejer där inte verkade uppskatta vårat sälskap så jag tog tjuren vid hornen och ordnade taxi.
Sofa, Anna,Sophiero och jag hamnade sedan på kings head på andra lång gatan.
Det första som händer är att vi får slåss för att ta oss fram till baren för att köpa öl för 23 kr som en kille sedan häller över mig, jag blir lite irreterad och mogen som jag är tittar jag upp på den 2 meter långa biffen och säger din jävla hora.

Då var det dax att gå..... till pustervik. Där hade jag dock det väldigt trevligt och anna trivdes som fisken i vattnet eller som partypinglan på dansgolvet...
Det blev "efterfest" sprit direkt ur flaskan, sofia på soffan anna och sophireo i en säng och jag i min med en väldig härlig man, och NEJ vi gjorde inget dumt.
.
.
Sova 2 timmar och sedan jobba, ajjemän!

Lördag.
Trött som ett as åker jag och sofia till chrisse efter jobbet, visst glömer jag kläningen och sminket på jobbet och visst åker vi en hållplats för långt och visst drack vi jäst vin....
Chrisse får en kompis att köra oss från gamlestan till mitt ghetto hem så att jag skall sluta grina och kunna ta på mig något mer passande för kvällen.
Jag packar upp strumpbyxorna drar på mig dom och vists har jag köpt leopard mönstrade strumpbyxor istället för hel svarta!!!!!!!
Då bryter det totalt för snake, hela kvällen hade gått åt helvete men det va länge sedan jag garvade så mycket!
Jag hade inga förväntningar kvar längre.....
Vi hamnade på Avalon och drack skumpa, så där satt jag med gammalt smink och leopard strumpbyxor och sänkte medelåldern med typ 30 år.....
Allt ältande om att sofia skulle hänga i lampan och skrika ta mig underifrån gjorde oss hungriga så vi gick till donken.
Åhhhhhh där är 6:an jsäger chrisse och då springer jag och hoppar på den, de andra kommer efter och vi åker hem.

Hemma kl 02.00 och då är jag ledig idag, va händer där?!?!??!? Hemma i tid och är ledig dagen efter, INTE OKEJ!


mmmhmmm leopard....

                                                    
chrisse i rosa pumps, i like!


Med jäst vin i kroppen så.....


chrisse sparkar mig i ansiktet!!! Eller va det sug min tå???


VELOOOOR! det är dagen efter som jag är som sexigast!

(jomenvisst REA, linnsan kan fynda)


// lindy








































 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0