Fira är jag bra på!

Igår va jag och Anna och röstade fram hennes lilla syrra i en musik tävling och dra på trisso dom kom vidare!
så inom snar framtid så skall vi rösta på dom igen men denna gången är spelningen på sticky!

Vi avslutade går dags kvällen på sticky för att fira att tösserna var så duktiga, jag, anna och min lillebror gick dit för att ta EN öl det slutade med 5 totalt och jag kommer inte ihåg hur vi kom hem..... Måste antingen dricka oftare så att man kan klara av mer än 5 öl eller så får jag sluta dricka helt så att jag vet vad jag gör....

MEN kvällen blev lyckad, för idag har jag fått sms från en kille som jag träffade där och en annan kille ringde mig... Så om man skall se det från singel-livets sida så var gårdagen en succé men om man skall se det från ett annat håll så var det bara en rolig utgång!

Nu skall jag kolla vidare på let´s dance och dricka en kall....

LOVE//
Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0