En halt vanlig vardag....

visst är vardagen riktigt tråkigt! Men om man inte hade haft den så hade man väl inte tyckt att allt det där som inte hör till vardagen till varit tråkigt.
Just nu sitter jag och kollar på the voice och väntar på att klockan skall ticka fram till kl 09.00 då jag skall ta på mig det sista och gå ut till vagnen för att sedan arbeta en hel dag. Samma visa varje dag!
Men om någon på vagnen är extra trevlig så kommer man ju komma ihåg det efter som att det inte skulle tillhöra vardagen. Detta gäller ju självklart kunderna på jobbet eller om en god vän kommer in och hejar i butiken.
Bara dessa små saker för gyller vardagen så snälla någon förgyll min!

I kväll skall jag och sunshine gå och lyssna och rösta på hennes lillasysters band så "alla" ni där ute kan ju göra det samma. Miskens hus i majorna kl 23.00 i dag,det är där allt kommer att hända.
Tyvärr har vi ju inte så många läsare men jag har iaf försökt att ragga folk nu!

LOVE/
lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0