dödad av intressepilar...

Ja, då var man uppe i stockholm då.

Jag har legat med 40graders feber över helgen men fick ändå åka tåget upp till stockholm igår i hopp om att ja skulle kunna jobba idag... vilket jag inte kunde. Men i alla fall så var det den jobbigaste tågresa jag varit med om någonsin!
Jag tror att det var hälften småungar i den vagn jag satt i. Och dom skrek och slogs som några jävla idioter!!

Sedan i skövde så satte det sig en kille i 25-30års åldern brevid mig.. och han tjöta!! Han berättade bland annat att han hade 9 veckors semester varje år... Åh grattis, svarade jag. Han jobbar i en fiskbutik, som säljer fisk... no shit?! Och imorgon så skulle han til thailand med en kompis och dom slapp alla mellanlandningar, nämen herre min gud va intressant.. tell me more, tell me more!!!!!!!!!
SERIÖST...
tror han på riktigt att man bryr sig om hur många veckors semester han har, om han jobbar i en fiskbutik eller om han slipper mellanlanda påvägen till Thailan?!??!

Vad är det för fel på människor egentligen?


/H aka bitterfittan

Kommentarer
Postat av: jp

åh gumman, jobbigt med feber:( kommer bli tomt här utan dig ju!

2009-01-05 @ 17:03:30
URL: http://jagvagrarljuga.blogg.se/
Postat av: caroline

Ja klart ... efter vår glädjeresa så kommer alla resterande Stockholmsresor vara som ovan ... tuvarr!

2009-01-05 @ 18:24:13
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0