Dator i hushållet igen!

Japp frugan (hanna) tog ju upp datorn (bob) till sthlm så jag har varit utan nu ett tag, men det kommer alltid sol efter regn och nu har ju SOLberg flyttat in.... Där fick jag då allt till det. Och denna flicka tog med sin lilla laptop så nu kan jag surfa igen!

Dagen har varit extremt lång! Har haft inventering i dag på jobbet och det är inget jag gillar har jag kommit framtill. Började strax innan 6 i morse och slutade strax innan halv 8 i kväll alltså har jag jobbat lite mer än 13 timmar och sov lite mer än 4 timmar i natt så man är ju ganska mör....

Men som den "man" jag är så knäckte jag en kall med sunshine och med lite kina mat på det och let´s dance så kan inte denna kvällen sluta så mycket bättre. Nu vill jag dock bara lägga huvudet mot kudden och sova i minst 13 timmar och vakna upp till en ny dag med massor att göra...
För bara för att man är ledig i helgen kan man ju inte bara slappa...

GOD NATT!

LOVE
Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0