Vad i helv.....!!!!!!!!!!!!!!

Fan va upprörd jag är!
Kollade på en dokumentär på 4an nu ikväll, och fy fan säger jag bara. Dokumertären handlade om barn som använder vapen i Usa...
Det finns så sjuka jävla människor på denna jord att man blir tokig.
Man fick först se hur barnen fick lära sig hur man på ett säkert(?) sätt skulle använda/hantera ett vapen.
Barnen var mellan 6 och 12 år typ..
Sedan så fick barnen gå till skjutbanan och skjuta lite tillsammans med deras föräldrar.
Helt jävla otroligt.
Hur kan man som förälder tycka att det är okej att ens 6-årga dotter/son använder vapen?? För mig är det helt obegriplig. Sedan så fick man även se när en pappa tog med sig sin lille son till någon slags vapenfestival.. och där fick den lille ungen skjuta med ett maskingevär(?!??!)   Va faaaan. Det är ju helt sjukt.
Usa är ett rubbat land där det bor knäppa människor det vet jag men jag visste ändå inte att det fanns en vapenskola man kunde gå i innan man ens börja i den riktiga skolan.
En gubbe som jobbade i en vapenaffär berättade så glatt för reportern att dom minsann hade en del vapen som var anpassade för barn, ex. ett litet rosa gevär, en med lite kortare pipa osv.

FANtastiskt, vad skulle barnen i Usa göra om det inte fanns vapen anpassade för dom?
Och ännu värre, vad skulle barnen göra om det var olagligt att använda sig av ett maskingevär innan man var myndig...?
Kanske vara ute och leka, cykla eller leka med bilar...?
Nää fy, det är sååå 2007. Sånt gör man bara inte längre!!!!
Ut och skjut barn, ni kan låna pappas ak45:a.

Sinnessjukt.
Fan va upprörd jag är.


/Hanna
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig fullständigt, jag såg det oxå.

man blir så förbannad, sedan undrar dom varför så många blir nerskjutna....Fattar inget

Hoppas du har det bra i stora staden, saknar dig här nere. Puss på dig från dein extra mamma L

2009-01-09 @ 09:39:34
Postat av: caroline

Jag förstår dig! Jag blir precis lika galen ... fast på dom som tjuvåker på spårvagnen.







Ho ho ho?

2009-01-09 @ 12:07:12
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0