1/1-09

Vem var det som bestämde att alla iaf nästan alla måste vara bakis varje gång det blir nytt år! Är det inte då alla får en ny chans och försöka göra allt till det bättre? Varför skall man då börja sitt nya liv med en baksmälla?
Är inte det bra sjukt?

Själv har jag klarat mig från att må väldigt dåligt jag håller mig till må lite si så där.....

Kvällen+natten igår var bra! Började med en mysig 2 rätters middag hos BJ. (2 rättersmiddag innebär att halva gänget åt tackos och vi andra åt klyftpotatis och kött)
Sedan körde guggen bort alla till David där många av de gammla godingarna befan sig dock saknade jag en del utav de gammla gubbarna men man får hoppas att dom hade trevligt på annat håll!

En halv bag in box senare drack jag vatten fram till 12 slaget och det är väl därför som jag mår förvånandsvis bra idag till skilnad från många andra! TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL!!!

Nu skall jag snart sätta igång tvätten och invänta frugan som bor kvar här i några få dagar till.



Middags gänget hos BJ, jag är fotograf!



Och SOFIA du är snygg! Jag har inga fula kompisar, och dina tuttar kan man döda för! hahha


Hoppas att alla mina nära och kära får ett underbart nytt år!!

LOVE/
Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0