drop it!

Idag har det varit en riktigt slapp dag. Gick upp tidigt med linnsan men sedan så har min dag gått ut på ett titta på den ena dåliga serien efter den andra. Går fortfarande runt i morgonrock, gott!

Men jag har i alla fall hunnit med att prata med min goa vän från stockholm, vi disskuterade skillnaden på killar och tjejer. Han påstod att alla tjejer han stött på har varit dramaqueens som är långsynta och gör allt värre än vad det är.
Är tjejer verkligen så?! Fan va jobbigt egentligen. Mina tjejer är världens bästa tror jag, jag kan inte fatta att nästan alla vi är singlar.. haha!
Jag tjatade liksom emot när han sa det om att vi var långsynta dramaqueens, för det är faktiskt nästan inga utav mina närmaste tjejkompisar. Vi neggar av oss en kort stund men sedan är det bra. Man vill bara få det ur systemet och sedan så kan man släppa det.

Kom igen, ni måste ju hålla med om att det tar ju grymt mycket mer energi att gå runt och vara arg på någon än att säga/acceptera ett förlåt?!

Ja, ja detta kan man också älta mer än nödvändigt så jag sätter punkt nu.

Nu ska jag tänka på ett min goa vän står naken i duschen istället..ohlala!!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0