Det vankas jul i svealand!

Efter att sovit på tok för länge utan att bli ett gnutta piggare tog jag tag i det som skulle göras, städa!
Det finns betydligt roligare saker att göra men när regnet pissar utanför och julstämmning inte kan finnas så är det väl det enda rätta att göra mer tråkigheter!

Jag menar dags-stämmningen kan väl ändå inte bli mer neggig än vad den är?
MEN!!!!!

Som många den senatse tiden har försökt att printa in i mitt huvud så kommer det sol efter regn, och idag betyder det julshoppning med Fnysan!
Inte för att det finns så många som man skall handla till men ändock dom som får en julegåva är ju trots allt mina allranärmaste så som far, mor och bror.

Och bror min är redan avklarad, dubbla t-tröjer för att hålla värmen i dec fungerar inte!!!!
Han skall bli varm till jul!

Just i detta tillfälle sitter jag och beundrar mitt (annas hem) ny städade hem och vad passar inte bättre då med att gå egenom spellistorna på spotifly som vänner har lagt till under tidens gång....


" va inte arg, för du är redan i stituationen. Den är redan gjord.
Hitta lösningen, det är bara du som vet hur det skall sluta och istället för att se det som att vad du en väljer så blir det fel... Vad du än väljer blir det rätt. Du vet, du kan, det blir bra"
...... the boss är klok.....

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

KLOKA ord från the BOSS får jag säga. Jag håller med.

Du är en klok tjej.

Älsakr dig av hela mitt hjärta.

Puss Mamma



2009-12-16 @ 09:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0