Det jag vill ha av Tomten är sömn!

Och givetvis, paket, pengar och god middag med min älskade släkt!

Nu är man inne i ett jobbar pass som varar i 8 dagar men man är ju ledig 2 dagar i rad, Julafton och juldagen!!!!!
Sedan måste jag ju dock ta lite ledigt runt nyår, inte för att jag vill utan för att livet inte alltid blir som man vill och tänkt sig. Men frågan är om det är nu man skall göra den stora förändringen i livet eller om man skall vänta några år tills allt är som det borde innan förändringar är valkommna?!?

Sitter och väntar på MAT!
Har inte ätit nått speciellt gått det senaste. Fredag bjöd på pommes och brunsås och gårdagen bjöds på pasta och knäckebröd...

Det händer faktikst inget roligt alls just nu men det är väl så när man inte orkar ha ögonen uppna för roligheter utan istället väljer sängen...



Jag vill ha en riktig myskväll med familjen och jag vill hemsk gärna se min fars inredning med mina gammla möbler. Det är illa när jag inte hinner med min egna familj medans tjejerna hinner både fika med min pappa och hälsa på min kära mor! Men dom vet att jag älskar dom otroligt mycket!

Love

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade hjärtat...

Din familj älskar dig av hela våra hjärta Och du skall veta att dina vänner älskar dig oerhört mycket...Häng i och allt ordnar sig till det bästa skall du se...

Puss mamma

2009-12-21 @ 12:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0