When you once goes black you never go back!

Eller?
Men dessa mörka män vet iaf hur man bygger en läcker kropp, titta bara på so you think you can dance.
Vilka har dom läckraste kropparna där???
Just de!
Så "svenne pojkar" det är dax för er att börja bygga lite sköna muskler som man kan klämma på!

Tvättat idag, dock så har inte 2000 talet kommit till Linnés tvätt stuga. Strömmen stängs nämligen av kl 18. Detta inebär att tvättmaskinerna inte går att öppna!
TACK så himmla mycket, det finns facktiskt folk som jobbar söndagar!
Men som tur är bor jag med "fixar Anna" hon bröt sig in i maskinen med en nyckel, det kallar jag ghetto style i Linné!

Nu blir det varmbanan med choklad, tvätt i vardagsrummet, frun i soffan, kaffe i muggen, nice TV tittning!




Allt en flicka behöver, porr och glass! Dock skulle jag hitta en dansare att lägga upp men jag skulle inte säga nej till den mannen heller. Som mor min säger, han skulle gärna få stå naken och diska i köket!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Dennis

hahahaha ja du vi kräver samma sak av dig lindy....

2009-09-06 @ 11:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0