Kropp som en "80+(are)"

Igår var det Fru nr 2 dag, den firades med pizza+vin+tjejer till en början.
Sedan blev det andralång på Kings Head med billig öl och tråkiga vakter men ett och annat bekant ansikte fann vi bland annat så hittade vi Oj där.(han heter inte så egentligen).
Denna Oj tippsade om Haket och hans vilja var tydligen våran lag så Haket blev det. 2 av tjejerna drog till ett annat ställe medans jag+fru+fia+oj drog ner till dansgolvet på Haket.

Stället var Sweet!
Det fans en av varje sort där inne, bögar, lebbar, hetro, metro, påtända, fulla, nyktra, fula, snygga, esteter och då vi.
Love sådanna ställen!

Var på födelsedags middag hos Fru nr 2 idag och mat ovh vin fans det i överflöd och gott var det!
Nu skulle jag egentligen vara på D.D och lyssna på Oj och hans band men ingen kunde dela mitt intresse och tiden klaffade inte alls med min vilja.
Därför sitter jag här ny duschad och klar och reda för natta!

//lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0