En till dag har gått utav ditt liv!

TÄNK PÅ DET!

Vi tänker för lite på vad som är bra med det vi har just nu, i just detta ögonblicket sitter du och läser det jag har skrivit och du kanske är lite stressad men för fan du har ju iaf en dator eller du vet iaf hur man använder en. Så helt jävlakörd kan du inte vara! Tänk på det.... Du är fan bäst! (näst efter denna fantastiska poet som skrivit inlägget)

Kvällen har gått åt till jobb och mat från Lasses på Heden men även en grym stand up av Sveriges elit på detta plan.
Så grova och så roliga skämt får man inte höra varje dag inte ens av ex:t mitt.

Klockan tickar och snart är kl ny dag (torsdag) då blir det jobb långt in på små timmarna, iaf till kl 21-22 på kvällen efter det är det nog sängen som gäller för en trött tjej som mig.
Lägg nu märke till att partypinglan har hållt sig ifrån att skacka rumpa hela veckan!!!! Det är allt bra sjukt!

Något som är mer sjukt är min Fru, hon mår inte alls bra. Hoppas att hon snart är på fötter igen. Vill höra hennes röst utan en massa variga mandlar i vägen....

Sov gödans!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0