Det är inte läge att trampa på mina tår.

Jag skall bara gnälla lite...
MINA FÖTTER GÖR SÅ FÖRBANNAT JÄVLA ONT!
Det kan bero på att dämpningen i mina löparskor har gått ur för typ ett halvår sedan och att jag går ca 9 timmar om dagen.
Man kan köpa nya men det är inte rätt!!!!!

För om man köper ett par nya kostar det än ca 800:- och då får man inga jättebra heller.
För dom 800:- kan man köpa en massa annat kul typ ett par nya stövlar för 1500:-

Matten är enkel: Knip igen, håll smärtan inom dig för när du har dina nya snygga höst stövlar är det värt varenda smärtsamma steg du tagit!

Städat badrummet, köket och hos Dolla.
Dricker kaffe och röker för att inte vara hungrig, det är ju ändå frulle i morgon på jobbet.

Brudarna kommer hem på lördag och då blir det kräftskiva hos Soffan, lovely!

Btw. frugan är mycket, mycket bättre nu! Äntligen!


(inte mina skor, inga löparskor heller för den delen. Men gamla är dom!)

//Lindy




Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahahahaha alltså du är verkligen rolig! Ensam hemma och garvar för mig själv. TACK :D Haha, ses imorgon!

2009-08-21 @ 21:26:28
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0