Vilken natt!

Det var en kanon kul gårdag/kväll/natt.
För det första så fick jag gå tidigare från jobbet igår vilket slutade med öl på rock baren med glada IFK:are och 3 ganska glada men bittra djurgårdare. Efter mycket mycket skratt från mig, möte jag och "dregen" upp sofia och en polare till honom så att vi kunde ta oss hem för att städa innan förfestan skulle dra igång.

Runt 9 tiden var hela lägenheten full av tippade och otippada människor i olika stadier i livet och procent alkohol i kroppen. Förfesten var klockren om jag får säga det, alla var på bra humör och alla klaffade.
Det var ju som sagt lite gott och blandat bland folket, det var kullavik+östersund+rock stars+jobbar polare+mammasan. KLOCKRENT!

Efter lite övertalande går vi till pustervik där trycket var kalas! House musiken av lotus var grymt iaf för mina, annas och sofias öron. Dock var det inte resten av packets melodi så dom satt mest och snackade strunt tills det var dax för dom att åka hem.
För min och sofias del blev det inte så, vi gick till båten och forsatte att kalasa med en härlig grabb! Natten/morgonen slutade hos denna grabb och vi körde efterfest i hans säng ända in på små timmarna tror nog att jag och sofia knäckte den sista kl 05.00 i morse.

Sov 3 timmar sedan jobba, jag var inte kaxig kan jag lova och väldigt trött. Det enda jag kan klaga på är att jag lämnade sminket hos grabben så nu får jag sova med det jag har i nyllet så att jag kan jobba med det i morgon, inte så rockigt men vad skall man göra?

Degar just nu i pappas soffa och funderar skarpt på att sova kudden så man kan kriga i 4 timmar på jobbet i morgon, sedan blir det kanke slottis med chrisse???

Sov fint!
Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0