Vändningar livet, går allt att lösa?

Kom hem till anna efter jobbet och satta mig som vanligt framför datorn för att facebook:a lite så att man kommer ikapp det man missat under dagen.
Vad är det jag får läsa?!!
JOOO! Patrik en av mina gammla favo jobbarkompisar från KBA skall bli pappa?! Va är det här?
ALLA iaf många av alla 20 åringar i KBA skaffar barn till höger och vänster, är jag efter i utvecklingen eller?
GRATTIS Patrik!

Men allt löser väl sig eller?

Funderade på hur gött det hade varit att vara ledig i en månad så att man han träffa alla man vill ordentligt men så öevrtalade jag mig själv till att då hade det inte varit lika kul att träffa de man vill om man inte behövde kämpa för att få tid för dom. Är det sant? Eller är det bara ett sätt att orka fortsätta i den takt man jobbar i?

Måste ta mig upp till STHLM och hälsa på Alex, saknar denna tös till 1000 och så vill jag passa på att träffa "plast släkten" Hade varit grymt! VÄrt att kämpa för!



25: The zone
2: David Guetta
8: Pustervik
V.26: Peace and love festivalen

Finns massa att se fram emot vad klagar jag över? Livet är en fest utan baksmälla!

//lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

B TO THE INGO! Pussochliteganskakmycketsakna

2009-04-22 @ 23:10:02
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0