Finger tryck?

Joo ni förstår, jag har ett STORT  problem!
Min nya super söta dator är så liten att när jag skriver med fingertoppen på tangenterna så trycker naglarna på en annan knapp, problemet kommer enbart att lösas om jag finner mig en större dator.

Sitter hemma med frugan, the dude och en gäst. Gästen är ingen mindre än karlsson. The dude är nästan arg för att inte har nått att göra, men va tusan skall jag göra åt det?
Imorgon kommer iaf min kära vän tysken och hans linda, fasiken va nice! Har inte träffat honom sedan jag och sofia var i östersund och hälsade på honom.

Får nog se till att the dude får nått att göra nu, annars kommer jag aldrig få en lugn stund.

Och till Frugan det passar sig inte att bara ha ett spets linne på sig, folk blir ju pilska!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

dagens i-lands problem lindy?? folk dör på andra sidan jorden och dina naglar är förlånga så du inte kan använda din NYA dator korrekt?? :P HAHAHA





läs min blogg då....

2009-04-08 @ 22:40:07
Postat av: Sandra

haha du är la för söt. Klipp naglarna ffs!

2009-04-09 @ 02:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0