BRUTALT LEDIG!

Skit i sladden, skit i ADHD, jag är LEDIG!!!!!!!!!
Inget kan slå den känslan jag har. Vaknade på bästa sätt, åkte sedan hem och gjorde starkt kaffe och väkte guggen, perfekt!
Inte ens vetskapen om den gigantiska tvätthögen jag har kan förstöra detta lyckorus, SOL + LEDIG!

Skall fixa mig en fin,fin klänning dagen till ära det är ju inte varje dag ens kung fyller år, men mest vill ha jag en klänning för att det är valborg och party!
Sedan blir det hem till Elin aka Morsan och förkröka med lite nya ansikten och förhoppningsvis ett och annat gammalt nylle.

Fredag: Jobba sedan ut till paradiset och glassa, Sola hela lördagen och kvällen skall avslutas med att fira SOFIA och FNY, planen är middag och sedan traska bort till Putte och dricka på tok för mycket vin och tjöta gammalt snack med gubbarna från förr. HÖR ni hur glad jag är! Eller förstår ni det i skriften????

NÄ nu skall jag FB:a lite till innan jag skall möta solen med mina tvätt påsar. FAB är det! SÅ FAB!

Lindy

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan nästan känna känslan ända hit. Hoppas du får en härlig valborg! snart så ses vi =) Kramar

2009-05-01 @ 05:36:38
URL: http://sandrakrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0