Blev inte så som det var sagt!

Det blev förfest med frugan hos hennes jobbar kompis men efter det gick det verkligen inte som planerat! Jag gick med frugan och henns jobb till park men när jag såg kön och att jocke inte stod i dörren så vände jag på klacken och traskade till sticky.
På sticky var Anna och Soffan och en väldans massa otippade människor. Träffade mitt ex johans polare, såg dock inte johan men men. En gammal klass kompis hittade jag med och valda pojkarna.

Det blev som vanligt för mycket att dricka och jag kanske råkade lägga mig på rygg med benen i vädret på trappan, resultatet blev ett väldigt ont blåmärke på skinkan.

Eftersom det är lång fredag i dag så jobbade vi som en söndag alltså bara 4 timmar, efter dessa timmar så åkte vi buss till kullvik och grilla med godingarna och tösserna.
Nu ligger jag och frugan på varsin soffa och degar, gött är det!

Imorgon blir det jobba+förkrök+inte utgång (kommer bli utgång)

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0