Förövrigt....

Jag tror bestämt att ni vill ha lite bilder faktiskt!!!

Så jag tänkte ge er det.
Som en kompensation för att jag är den mest usla bloggare man kan tänka sig!



Fattar inte varför jag inte odlar affro?!?


Min fantastiskt snygga fru!! (och sikken klyfta!!!!)


Kollegor och jag


Ibland fångas det där lilla extra på bild... Detta var en sådan gång!


Emil våldtog ett får innan vi gick till Parkan....


Mycket blod gick till spillo denna kväll...14 stygn


Att dra upp trosorna som en tant är attraktivt faktiskt. Förstår inte hur man kan säga annat!!?


Frågan är varför man putar med läpparna a´la silverstedt...
Porr-sofie är förövrigt en riktigt läcker brutta!


Ja nu får det vara nog!

Sov gott!

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0