Solen är här!

Om ni inte har märkt det så är Solen här, det är väl en trevlig bekant vän vi har. Plötsligt finns den här och nästa sekund är den försvunnen. Många har en hat -kärlek till den som jag inte kan förstå för man kan aldrig få nog utav vår vän och aldrig kan det bli för varmt.

Dagen till ära skall jag hjälpa frugan att passa svärföräldrarnas hund, det passar ju bra en dag som denna.
Sedan blir det lite shopping på hemköp med obefintliga pengar men det är ett måste då vi inte kan leva på enbart ost och currypasta för det är det enda som finns i kylen.

Men idag är dagen då jag skall få tummen ur och välja en sådan där kurs på kumvux, må gudarna sammla sig och få mig till att verkligen göra det!
Måste verkligen börja plugga nu för mina lediga dagar är mer nu och då infinner sig paniken utav slapphet, antingen måste jag ta mer tider eller börja plugga annars går jag under.
Ledighet i all ära men det funkar inte för mig.

Och MTV fick mig att tänka!
En badboy kan aldrig bli en manboy då det bara är ett pojkaktigt beteende. skulle badboy:en bli en man så försvinner bad och boy:en blir enbart en man.

Fasiken va jag är smart!
(påminn mig om att MTV skall förbjudas för mina barn).

//lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0