Sociala stunder med massa...

Dagen börjar efter 13 timmars sömn, kan inte komma på nått bättre än att få så många sömntimmar!
Sedan var det lunch/frulle med ny och gammal fru på da matéo, riktigt fint! Efter exakt 40 min bar det iväg för nästa möte denna gång med Elin och Ellisen.

Livet skall vara helvstressigt så man är på top, man skall inte dra fötterna eftersig för då får man fasiken inget gjort!
Gick upp för avenyn i strålande sol, livet är änná bra ibland. På nästa fik fick vi ännu fler till våran skara av folk. Patto, Guggen och Mange!
En otippad och konstigt sammansatt skara men helt underbart, nytt och gammalt och något lånat? Är det inte så man skaffar sig ett lyckligt liv i äktenskap? DÅ kan man nog använda samma princip när det gäller kompisrelationer.

Fick tillbaka ett par gammla jeans som jag glömmt hos Patto för 2 år sedan, kommer fortfarande i dom!!! HHAAH där lurade jag allt åldern och gravitationskraften! IN YOU FACE!

Nu blir det biljard med en trevlig sak och en till.
Kan blir bra trotts tråkiga nyheter men det är inget man vet och inget jag kan göra nått åt idag ändå.
Dax för att bli snygg och visa det bästa man har!

//Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0