Vuxen = fattig.

Gick upp i morse med en konstig "vuxenkännsla", det var ju inte vilken dag som helst utan dagen då jag skulle skriva på kontraktet för lägenheten.

STORT!

Efter mycket om och men hittade jag rätt gata, men sedan tog det stopp.
Det var bara att charma upp en byggare för att få reda på vart jag skulle.
Satta på det största leendet och slängde lite med håret, med samättslen röst sa jag ursäkta.
Byggaren lös upp och syndade mig upp ifrån och ner, - ja fröken va beöver du hjälp med?

Jag förklarade hur det låg till och den snälla byggaren peka på dörren bakom mig, öppnade den. och sa att hit skall du.

30 min senare var jag fullvuxen, min kråka satt fastklistrad på fatighets ägarens kontrakt.

Mycket planer på kort tid:
Ons -komvux+shopping+Sofia.
Tors -jobb.
Fre - jobb+Fira Fny+valborg
Lör -jobb+Fira Sofia.
Sön -jobb+ väldigt mycket slapphet!

Om ryktet stämmer kommer Alex hem helgen därpå och möjligen Sophiero, stämmer ryktet??? Hoppas det!


Det är inte lätt att ligga på topp och vara så här cool...

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

DET STÆMMER! Å va jag saknar er. PUSS

2010-04-27 @ 14:52:02
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0