Man är gammal.

Lördag, brukar vara fest, sång och öl.
Denna lördag blev det grilla hos "Svärmor" och sedan hem till mors soffa. Slocknade vid 11 tiden med kläderna på och sov sedan 11 timmar i sträck. Det var väl behövligt men inte helt okej.

I detta nu väntar jag på att kusinen skall vakna till liv och underhålla mig i några timmar. Kaffe och cigg och en jädra massa skvaller det är ju den stora njutingen i livet.

Sedan är det så att jag har ett fastligt dilemma.
Tid, pengar, frihet och jobb! Dessa ting går inte ihop! Pengar=jobb + jobb=ingen frihet + frihet=ingen tid till måsten.

Det löser sig när väl allt faller på plats så som jag vill ha det!

//lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0