Krälar på blodiga knän.

Mamma jag krälar, jag krälar så att knäna blöder.
Eller jag krälar på mitt sätt. Jag kanske skrev på Facebook.
Det räker nog, tiden avgör.....

viktiga händelser håller på att inträffa, det är så viktigt att alla borde få veta!
Fre: Jobb + Håkan Hellström på liseberg
Tis: Ledig + passa sötis Ella när hennes snygga mamma skall bli ännu snyggare hos frissan + möte på jobbet.
Fre: Jobb + Fira Pontan!

Nu när jag ser det så här så kanske inte hela världen behöver veta, tror inte någon ens bryr sig men det bryr jag mig inte om. För det är ju faktiskt så att det är mitt liv och huvudsaken där är ju faktiskt att jag bryr mig.
Det hade varit otroligt dumt om inte ens jag brydde mig.

Ett visdoms ord:
Du skall ha kakan, du skall äta den, du kommer äta den du skaffar fler kakor du äter dom med.



Jepp och tillsist bjuder jag på en liten bild som jag tog helt själv i badrums spegeln.
Javist även 20 åringar (snart 21) tar fjortisbilder på sig själva när dom väntar på att nagellacket skall torka och fika besöks-polarn drar ut på tiden.
Iaf så RÅKADE jag gör det.....

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Håkan! Med vilka ska du gå?

2009-09-16 @ 22:14:58
URL: http://sophiero.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är det underbaraste jag vet. Nu kan du inte göra mer krälande, du har försökt...

Du gör helt rätt..det är ditt liv du gör vad du vill så länge du inte skadar någon anna eller dig själv.

Go for it Baby.. det skull jag har gjort. Ha kul.

Jag gillar di n fjortisbild...Puss ´Mammas älskling.

2009-09-17 @ 09:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0