En lugn men underligt behaglig helg.

Fredagen bestod av jobb och firande av våran kära vän Pontan. Tillställningen på Viktoria var prima tills Alex blev utslängs av ingen anledning och flickorna lämnade mig och de andra tösseran för att festa vidare på egenhand. Det är inget att hänga läpp för, för jag och de andra hade det trevligt på donken och för att avsluta kvällen tog vi en singel öl på lilla london.
Hemma var jag i tid då jag skulle jobba på lördagen.

Det blev dock inget jobb på lördagen då min kropp fick för sig att svimma så jag beslutade mig för att stanna hemma från jobbet och OB timmar.
Jävligt pissigt att man skall svimma när det är 100% OB som står på schemat!

Lördgas kvällen bjöd på hälrig middag med härliga damer och i nykerhetena namn åt vi gotta tills kl blev 23 och sängen skrek att det var dax att sova ännu en gång.

Söndag, idag. Jobbat och ätit med far. Otroligt trevligt!
Nu tror jag att det vankas bio?!
Fast att jag kanske heldre hade velat göra nått mer fart fyllt men det är nog bäst för kropp och själ att ta det de lilla lugna.

Föresten ljuger Facebook! det stod att jag skulle ligga i helgen eller det var 73% säkert att jag skulle få ligga men ICKE!
Det blir bio i stället. Same, Same but differente!

 

Inga bilder går att ladda upp heller då internet och datorn inte verkar vara sammarebets villigt!

 

//Lindy






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0