En helt vanlig Tisdag ehhh Onsdag!

Jepp som sagt,måste få skryta lite, efter morgons promenaden (kl 06.00) var jag glad som en lärka när jag kom till jobbet.
Jag fick dessutom mina efterlängtade nycklar så nu är man inte en vanlig liten flicka utan en flicka med ansvar,de ni!
Efter att fått upp backdroppsen som det heter på väggen var det nästan dax att sluta, tiden springer iväg när man slutar kl 17. Mer sådant åt folket!

Nu väntar jag på att frugan skall bli klar med middagen och att Fny skall komma hit.
Mer besök kommer det då "grannen" Aka joel (chrisses vän) och Chrisse själv tydligen skall titta förbi och kolla den spännande matchen mellan Svealand och Malta. Alltid kul med besök och ännu bättre om det är de manliga könet.
Inte för att varken jag eller Frugan nr 2 kommer ha någon nytta av att dom är pojkar men man kan ju lossas eller?

Dax för mig att hjälpa Fru nr 2 och säga hej då till hennes gäst Per.

//lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0