En dag och den är snart över.

GRATTIS ALEXANDRA & TYSKEN!

Nu är det så att det lilla flickebarnet Alex har blivigt ett år äldre då hon nu mera är mogen nog att gå till systemet helt själv!
Detta har dock Tysken fått göra nu i 2 år!
MEN vet ni vad det bästa är med dessa 2 födelsedagar?!?!
Båda kommer hem till kullavik/särö för att fira!
Då får jag träffa 2 av mina favoriter!

Dagen idag har gått åt till att finna pressenter, ett hem till mig och en outfit tills på fredag, allt gick åt pipsvängen!
Inget hem fick jag, ingen utklädnadsdräkt men presenten är typ löst.

Jag behöver en förändring i mitt liv!
*En man?
*Ny frisyr?
*Nytt jobb?
*Nytt hem?
*Nytt land?
*Nya tuttar?
*Nytt något iaf.....

JAG VILL HA MIN KAMERA TILLBAKA!

//lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt du önskar kommer att hända. Tänk bara på vad du önskar..

Var är din kamera då???

Älskar dig mamma

2009-09-02 @ 10:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0