Det finns en gräns på vad som är äkligt-okej och äkligt-not-okej

Tydligen så är vissa gränser svåra att följa för vissa, jag skulle kunna släppa allt och lägga allt bakom mig om jag vill. Saken är den att det är för äkligt för att blunda för, så jag smakar på det och pinar mig själv lite till.

Nog om tråkigheter och dynga...
Nu till helgens festligheter!
Som sagt Alex och Eric har ju fyllt 20 och detta firades på bästa sätt på det bratiga stället, golf krogen i särö.Fint skall det vara och fint var det!
Alla hade lycktas bra med sina utspökningar, i gästernas mingel fann man Atrix och Obelix, Ronny och Ragge, Tarzan och Jane, Southpark, 3 små grisarna och många, många fler kända ansikten!

Dagen därpå var jag döende, en bakfylla utan dess like! Jag hade inte ens velat att Hitler skulle må så dåligt. Jag var såååå sjuk.... Mamma fick mata mig med en smörgås så att jag skulle ha nått att spyupp om det skulle hända. Som tur var så höll jag mig men det var inte långt kvar!

Efter att "återhämtat" mig eller börjat på det igen med några åtetställare var det dax för nästa fest hos mamma Elin och pappa Richard. Mycket trevligt!
Alldeles lagom utgång blev det.


Detta är en helt vanlig upplevelse på golfkrogen i särö.


Värdparet Tarzan och Jane! snyggingar i leopard klänningar!


Så söta!


Nästa värdpar. Elin och Richard!


Va hände här...


Stiliga grabbar med glada miner!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: elin

otroligt najs hand jag hade på kortet höhö

2009-09-15 @ 11:16:30
URL: http://elian87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0