Nu är det den vackan jag tar min oskuld!

Alltså sthlm oskulden för jag kan då inte räkna min och sofias fyllestopp med tåget upp till östersund som en visit i huvudstaden då stoppet knappt räkte till en hel cigg.....

Biljetterna är hämtade, nu är det bara att tagga på som fasiken tills fredagen kommer!
Lite rädd är jag men mest för mig själv och mina bravader....

Är riktigt seg idag, kullaviks helgen var skön men är fortfarande inte pigg. Det kommer när solen är framme och jag blir kär då blir jag pigg!
Det är väl bara att vänta, eller så går jag och lägger mig!?

I morgon är det tvätte som står först på listan sedan blir det fika pauser med både Elin+Ella, Fny och kanske Patto!

//Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0