En partande hemmafru!

Kameran glömdes hemma igår när jag var på äventyr.
Men silken kväll det blev!
Staden göteborg är påtok för liten för mig, detta märktes klart och tydligt igår.

Det är illa när man träffar en nytjej i ett umgänge och redan efter 10 minuter så får man reda på att man är buksvåger med henne och att hon är kollega med en tjej som hade samma dagmamma som mig!
Det är illa när en "random" kommer fram och frågar om jag heter Lindy, ja det gör jag svarar jag artigt. Killen säger då att han har haft min msn sedan jag var 15 och vi "träffades" ¨på nattstad för 5 år sedan?!

När mina vänner lämnade munhållan som festen hette så var jag själv kvar med mina nya vänner, jag minglade och valde musik för fulla muggar!
När ölen bara kostar 20 kr så trivs man som fisken i vattnet även om det känns som att gbg är för litet och världen är för stor.

Men att känna samma vänner slog priset då jag tittade in på Elin aka morans killes Fb sida, tror ni inte han känner killen ifråga som varit med både mig och tjejen ja pratde om i början av inlägget?!
Jo vist gör han det!

Men idag har jag varit hemmafru med saknad av man och barn men va fasiken man får ju börja någonstans så jag började min hemmafru karriär med att laga linnsoppa som blev en succsé!!!!!!
Levand ljus, soppa och höstmys på kanelbullens dag!

Lovely!



//Lindy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0