varför sa ingen stop!

Det är nog kul att se bilder på FB, NEJ!
Okej att jag är full och sliten på alla men de senaste bilderna är jag ju tvär-tjock på!
Jämför man dom med förra årets sommar bilder börjar man ju gråta!
Varför sa ingen till mig, - Lindy lägg ifrån dig gaffeln och ställ ifrån dig ölen, här har du löpparskorna ut och spring bort de där kilorna.
Men tror ni att någon har sagt detta??? Istället får jag se det på FB, detta gjorde ondare än när jag såg att Dennis skaffat ny, för det läste jag också på FB.
Är det dax att börja bojkotta FB eller är det tyvärr så att det är svårt att se verkligheten i vitögat och detta kan man bara göra på FB?

Jaja det är bara jag själv som kan styra upp det men tycker fortfarande att någon kunde ha sagt till för typ 5 kg sedan.

Det finns dom som har det värre. (som om det hjälper mig)

Mitten av veckan snart men jag vill ha fredag, skall ut till Kullavik.
Planen är att åka upp till pappa på fredag, förhoppningsvis dyker Gasse upp och Sunshine med kanske. Känns som om jag måste ha lite back in the days time med Gasse, det behöver man iof alltid men nu känns det extra viktigt efter allt som hänt.
Lördag- Söndag blir det nog hem till mor och steka lite och kanske träffa hillbay killarna?? JO det är ett måste!

Nu skall jag fortsätta deppa och plåga mig själv med FB.

Tack sunshine för god cesar sallad och trevligt sällskap!

/7Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0