Torsdag

Vakna kl 08.00 då klockan ringde.
Flickorna vaknade i samma veva så nu har vi ätit frulle och jag börjar menatlt förberede mig för jobbet.

Jag har räknat ut min budget. Skrämmande!
100 kr / dagen i 30 dagar. Men då har jag inte räknat med skatteåterbäringen men det är ju penagar jag "egentligen inte har".
Så för att kunna göra alla mina "fest" planer sanna så måste jag hålla mig till ett paket cigg i minst 2 dagar och bara äta mat hemma. För då kan jag spara 50 kr varannan dag och då kan jag lägga 200 kr på öl en helg dag, eller en bingo dag.

Då kommer det stora problemet:
Fredag skall jag dricka öl med mor.
Lördag är det planer på utgång med tösserna men jag kan lika gärna tänka mig att hänga i slottis efter jobbet.

Redan där sprack budgeten och det blir bara värre nästa vecka.

I-lands problem!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0