Inget....

Regnet öser ner utanför, Tv spelar dålig musik och kaffet är inget vidare. Det blir ju inte bättre av att jag vet att jag skall snart ut i pissvädret och jobba till 18.00.
Det enda jag vill är att ligga under ett täcke hela dagen och mysa. MEN INGET sådant för mig inte.

Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och intala sig själv till att det faktiskt finns söta delar på äpplet och vissa riktigt, riktigt goda delar.
Efter jobbet skall jag nog åka hem och lägga mig i sängen och sedan inte göra ett skit. Skall bara ligga där och kolla upp i taket och vänta på att någon med en varm famn skall krypa ner bredvid, men det kommer ju inte heller hända så det är lika bra att somna så snabbt som möjligt så att det blir fredag och party istället.

Nu skall jag gå!

//Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0