Gammal men fasiken inte grå!

Jag har stolt berättat att jag dragit ner med partandet för alla! Men denna veckan har det inte gått lika bra dock hoppades jag på att ingen skulle märka det men det gör dom.

Fikade med fina simon igår och som vanligt är det lika trevligt att få prata av sig med denna man, det går veckor i mellan varven men det märks inte när man väl ses.
Under fikan så ringer goa linus och säger att han är på lilla london och dricker öl, det går någon timme och sedan sitter jag på lilla london med honom och häller i mig öl. Men det var riktigt, riktigt trevligt.
Han är en underbar människa denna söta, blonda linus melin!
Kvällen slutade med att jag och linus traskade från nivå bort mot linné. Jag slagade hos anna tur att man har en räddare i nöden!

Dagen tillära blev det omellet och det blir det även till lunch imorgon.
Slut på snick-snacket.

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0