Är min älskling borta?

Jo det är ju så att min stakars kamera är borta, men troligen så är den återfunnen.
Var ju på fest i Åsa hos Soffan och där försvan min kamera.
Men en dag senare kommer en dude fram till Soffans kompis på kba-stationen och ber henne hålla en kamera, killen försvinner strax efteråt och vips hade hon en till kamera. Tjejen ifråga kommer ihår att min var borta och ringer Soffan. Nu gäller det bara att ladda kemare-jäflen så att man kan kolla bilderna och se om jag finns där. För om så är det min!

Inte viste jag att jag var förlovad med mitt ex??
Men enligt hans polare/ föredetta polare så är ja Dennis färstmö???? Sedan upplyste jag dom att det var typ 8 månaderssen som vi stängde den boken och då blev men väldigt poppis... Killar är skumma....

Ledig idag.
Har betalt räkningar.

Nu skall jag och soffan klä på oss och ge oss ut i solen.

Anna kommer hem idag och jag skall laga mat till sötskrotten!

Ha de

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0