Nytt LIV?

Nää men en ny dator! En liten söt acer som passar perfa i väskan, akta dig blondinbella nu kan jag med blogga överallt. (det var ett skämt)

Nu till något tråkigt, jag har bara fått ut 7000 i lön denna månaden. Detta beror på att löne tanten inte kan sköta sitt jobb. Föra månaden drog dom ingen skatt så jag fick tok mycket pengar, planen var att lägga undan pengar till denna månaden då dom drar hälften av förra måandens skatt och den rätta skatten för denna månaden. Tyvärr så viste inte löne tanten att jag inte är en hejare ¨på att spara så nu är mitt spar konto tomt! FUCK denna månaden kommer bli både mager och tråkigt. Men det är nog lika bra så att man blir smal och snygg igen.

Tillbaka till att inte göra nått, mmmm det är fint det!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0