Hel dag med ANNA

Men först måste jag berätta om gårdagen.
För det första hände nått mycket ovanligt mig när jag jobbade.
 På morgonen frågade jag exet mitt om han ville luncha, hmm gick inte jättebra för han svarade inte.
MEN precis innan jag skall gå på lunch får jag denna kund som var mycket charmig det slutade med att jag satt bredvid honom och drack latte på det franksa cafét bakom jobbet!
Otippat?! Gillar när männen jag möter vågar och visar intresse och verkligen försöker! PLUS poäng till dig.

Sedan när jag kom hem så möter jag duden i dörren, frugan var hyper av extas! För jag skulle få min pressent!
Och gissa vad det var???
EN HAMSTER!!!!! Dolla heter hon!!

Så i min lägenhet har jag nu en massa konstiga saker som bara lixom kommit dit.
En dude
En hamster
Ett ex ibland (inte mitt)
Ett trummsätt
6 gitarrer
Jaaa och så försöker jag få ditt fler folk hela tiden.

Lördag blir det party i lägenheten med, folket från kullavik kommer!!!!!!!!!

Just de ja, i dag är det onsdag och fasiken va jag och Anna har brännt stålar, tyvärr alldeles för mycket........
Snart blir det middag på La Sambrita med Anna och soffan, NICE!


Kommentarer
Postat av: A

Vill se kort på DOLLA!!!

2009-03-05 @ 07:53:08
URL: http://narvitvabliren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0