GÖTEBORG!

Finns det något glassigare än GBG när det är sol och vinden håller sig borta?!
NEJ det gör det inte.

Efter jobbet traskade jag hem till vår kära vän Anna för att lämna mina saker, sedan traskede jag tillbaka in till stan för att fika med frugan. sedan traskade vi tillbaka till Anna.
JEPP traska är det nya flickor, och framförallt i vår solen!

När frugan bredvid mig slutat göra ljud ifrån sig skall vi traska igen, då skall det ölas och möta upp innehavaren av lägenheten vi sitter i just nu, anna!

Helgen, var inte vit. Men den var nice!!!

Säger bara en sak, är man verkligen ett offer eller en köttbit eller är man bara jävligt trevlig och allt för många tycker det???? Frugan hon vet, jag vet! Men vi vet inte svaret vet ni???

Imorgon skulle jag kunna sova till 14 för jag börjar 15 men det blir nog inte så.

//Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0