Taggad till 1000!

Jag börjar känna det alla andra har kännt inågra veckor nu, jag börjar känna glädjen jag börjar känna livet!
FESTIVAL!!!!
OMG! Jag kan knappt tygla det, men jag vet varför. Ledighet och nu skiner solen och min bästa vän MTV spelar göttans musik i bakgrunden. Jag lever!

Vill bara få denna dag överstökad men även denna kväll har något som jag vill ha som jag alltid kommer vilja ha. Det som gör livet helt.
Flickorna kommer hem hit till Anna, vi skall äta och tjöta och bara inse att det är dax.
Fny och Frugan kommer förhoppningsvis med, kommer bli super trevligt.

Finns nog fasiken inget bättre är tjejkompisarna man vet att dom alltid finns där. Vi kankse inte alltid tycker samma saker men vi alla kan förstå varför den andra tycker som hon gör och det gör det GULD!
Den enda som inte kommer vara här är Alex men hon är ju här endå kan man säga, i allas våra hjärtan. Denna tös passar på att komma ner när vi anndra är i Borlänge och dricker öl och sover i ett trångt tält helst utan regn!

Dax att jobba lite!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0