Så midsommar har ett slut.

Efter ett 4 timmarspass på jobbet bar det av till Frugans man för att börja fira midsommar på rikitigt. Hade väldigt, väldigt trevligt hos Robin och god mat fick vi med.
När kl började närma sig 9 åkte jag ut till kuallvik med den skönaste taxi snubber ever! Hade en hej-dundrande rolig åktur ut till sköna,gröna kullavik.
Jag gick bort till Putte och där va dom vanliga grabbarna i sitt festligaste humör, dock ville jag ha mer drag så efter ett tag drog vi till Kigge för att få ut så mycket som möjligt av midsommarafton.
Vi lyckades inte, ville ha FEST men fick "fest".

Nu har jag ätit pizza hemma hos Anna och försöker samla krafter till att packa till Peace and Love. Vart tusan har jag lagt mina krafter????
Ge mig dom, jag behöver dom!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0