Kba.

Vi hade en super trevlig tjejmiddag/ förfest. tack flickor för de!

Men att gå ut i kba suger ju så brutalt! Och detta vet jag egentligen men jag valde att lura mig själv igår till att jag skulle tycka att det var roligt, jag lurade mig hela vägen till Esters kö. Där tog verkligheten över som en "smäll i ansiktet", KÖ till Esters?! I Kba?!
Inte okej!
Dansgolvet med 80:talets blinkande lampor,
Inte okej!?
Killarna i baren som tror att om man langar in skumpan kommer vi få ligga,
Inte okej?!

Jag hälsade vänligt på dom men sedan när jag märkte att det var skumpa dom vill erbjuda och mer därtill vände jag på klacken och knödde mig fram på det mindre heta dansgolvet.

Jag säger det igen.... Inte mera Kba......

Sitter i mitt ungdomsrum nu mera brollans rum och väntar på att pappa ska handla frulle och fixa kaffe till mig.
------------------------------||----------------------------------- på att putte skall komma tillbaka och underhålla mig.
------------------------------||----------------------------------- på att få kraft till att fixa mig och njuta av min hellediga söndag!

Imorgon flickor är det exakt en vecka kvar till Peace & Love. HELL YHEEEEEE!

Nä nu har jag väntat klart och skall nog börja med det jag väntar på att göra sist av mina 3 "väntnigs saker"

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

YEEEAAAAAAAAAH! Festival festival. Najs så in i bänken

2009-06-14 @ 19:06:58
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0