Ett hav av kaos!

Tok svårt är det, hur fasiken skall man "packa rätt" till en festival?
Kläderna skall vara oömma men samtidigt vill man ju inte leva i mjukisar?? Svårt!

Igår fick jag blommor! Javist fick jag det!
Den stiliga mannen gav mig dessa när han kom för att titta på när jag tvätta och diska, mycket uppskattat skall du veta.

Denna dag kommer jag tillägna till jobb och sedan kanske fixa vardagslyx på Lá Sambrita men Anna och Soffan, efter som att jag fick oväntade pengar i söndags så tänkte jag och Anna att vi lyxar till det lite innan Peacean efter som att där kommer ordet lyx inte att exictera.

Får gå och sätta på mig mitt ny tvättade guld och blända folk på stan en stund innan jobbet skriker på mig.

//Lindy

Kommentarer
Postat av: hanna

Ojsan, va det inte du som fick reda på la´sambrita efter jobbet? Yeah yeah, what ever. Känns dock som jag inte räknas in i ngt längre. Kul.

2009-06-17 @ 20:41:04
URL: http://mrsmrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0