Den där sladden!

Jag har ju lovat bilder, jovist har jag det!
Problemet är den där farbaskade sladden, när man äntligen har kameran så ligger självklart sladden i ghettot.
Alltid är det något!

Sitter i den lite finare delan av stan alltså i Linné hos Anna men utan Anna.
Kan nästan se mig bo ensam inom snarframtid, kommer bli gött att få testa på det. Men det är bara okej om jag näst in till alltid har någon där i någon vrå som står ut med mig och mina bravader. Och det vet jag att det finns!

Nu skall jag chilla.

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer snart att ha något eget mitt hjärta..Puss mamma

2009-06-04 @ 12:45:16
Postat av: Sofie

Nu har jag inte träffat dig på flera dagar (nästan en vecka!). Uppdatera så jag får höra skvaller. Saknar!

2009-06-08 @ 20:01:19
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0