Tillbaka till verkligheten.

Hem kommen från Tylösand, och va jag är trött!
Inte pågrund av alkohol denna gången men på brist av sömn, kan knappt skriva, kan knappt hålla ögonen öppna!

Måndagsklubben på Tylösand var en utav de bästa krogarna jag varit på, så mycket människor på sammaställe har jag bara sett på Lazur i Bulgarien, dock var måndagsklubben böttre då det inte var lika många slusk där.
Men inte för att förfina det hela så får jag vara ärlig, det var på TOK för mycket människor och JA, vissa var slusk.

Mycket fint att titta på fans det också enligt mig men det tyckte inte kussarna då dom var lite för gammla för pojkarna, Vi fick oss en del erbjudanden av olika pojkar men det var inget som lockade så vi gick hem.
Där fick men ännu mer erbjudande men det blev efterfest fram till på morgonen.

Och inte att förglömma Larsa som befann sig på "våran" tomt. Sjukt kul att träffa den grabben igen och om någon dag dyker han upp i gbg!!!!

Det var en hel lyckad resa iaf med mycket "rumpsupps" och sånger om stora, långa och tunga kukar.
Precis så en resa skall vara med 3 omständiga tjejkusiner!

Nu skall jag laga mat men Anna ville inte ha så jag har tinat köttfärs i onödan, fuck!

Imorgon blir det jobbet igen......

//lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0