Stövlar = Ligga?

Det tror iaf fyllegubbar på stan, där går jag i lugnansro med mina fina gummistövlar och pratar högljut i tele. Då i denna idyl av vardagslyx störs jag av en berusad man utanför 7-11 vid Tonys.
-Fyllegubbe: Fan va sexigt med stövlar, får jag följa med hem???
-Jag: Går "gör" fort förbi. ( det är inte lätt i gummistövlar)

Jag går 100 m till.Då kommer nästa åbäke på fyllan.
-Fyllegubbe nr2: Åhhhh hon har Heeeestar!!!! Får jag följa med hem och klappa dina Heeeeestar????
-Jag: Går ännu fortare i mina gummistövlar...

När kl var strax efter 20.30 då var det löparskorna på och helalöparstället (ja vet jag springer inte jag tar en power walk men det ser coolare ut med riktigta saker på kroppen). Jag och Anna gick i rasktakt i 1 timme i dag igen. Impade???
Jag är det!

Och nu till nått helt annat:


Brollan och hans gang, Tösen som han håller i är ingen annan än Annas lillsyrra!!! Dom skall gifta sig har jag och Annas mamma bestämt men dom vet inte om det själva än.....

Imorgon blir det äntligen ÖL!!!!!!!
I love it!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är impad! Ni är bäst

2009-07-24 @ 10:22:17
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0